Kallt.

Ja nu börjar det bli kallt ute , så vintern smyger sig på.
Hagla till och med lite där en sväng idag :S
Vad har hänt här hemma idag då?!
Jo Emilias farfar har varit här och hälsat på sen
blev det en lång prommis med Dixie nästan igenom hela
jäderfors :) Kallt var det men skönt.
Och sen har vi bara varit hemma och myst i värmen:)

Ne börjar få taskit med batterie i tangentbordet nu märker jag.
Så ska ta en byta batterie paus........

Nu var det firrat blev mycket bättre , slipper trycka på samma
tangent 20 ggr ;P

Det går bra med min lilla foto bok iaf :) ska
framkalla lite fler bilder som ska klistras in,
men ska vänta på att tony kommer hem från sin innebandy
träning , för han kanske också vill framkalla lite bilder.:)

nu ropar magen på nått sött känner jag :S Så ska ta mig en skål
med vindruvor och kolla lite på tv och invänta Tony :)


Min lilla ängel ;) Tänk att nån så liten kan framkalla så mycket kärlek.
Blir så lycklig av att se på henne , man blir alldeles varm..


                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0