hmm

Ja då var man vaken så här sent inatt igen då:S
Man är för oduglig och gå och lägga sig i tid .
Men man får väl skylla på att man är ledig eller ?! :)
Idag har jag och Emilia varit och titta på Tony när han spela innebandy.
Lite små tråkig match lär jag erkänna haha , men dom vann.
Sen handlades det lite och städades sen blev det bingolotto :)
Och jag hade gett upp hoppet om vinst på min lott och var lite sur på
gubben vid bordet på ica som pekade på en nit lott. men så vann man
100 kr på sista chansen haha :) ingen jätte summa men pengarna
tillbacka för lotten plus 50 kr iaf haha , undra vad man ska göra för skoj för dom;)

Imorgon är det ny vecka också och Emilia blev 6 veckor idag ,
tiden bara springer förbi känndes som det var igår man låg
och åma sig på förlossningssängen för att pressa ut den lilla haha:D
Får se vad som bjuds på denna vecka då , vad man ska hitta på för skoj.
Enda som är planerat är besök av Malin på ons och sen åka till
jäderfors och fira Farmor Maud som fyller år :)

Nee nu borta gaddarna och sen krypa ner i säng med tösa:D

Puss


Kommentarer
Postat av: Abelastrid

Perfect work!

2012-06-28 @ 08:35:10
URL: http://abelastrid.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0