Torsdag.

Idag har vi varit på BVC och den lilla hon växer så det knakar:D
Kommer inte håg exata siffror men hon vägde 6200 nått och hade blivit
59 cm långt :D Så det går undan må ja säga :D snart får hon stanna lite tycker jag :)
Sen var vi hem till Cicki och Otto och hälsa på och lämna lite kläder som Emilia
har vuxit ur :D Efter det blev det och kolla på ett Radhus får se om det kanske blir vårt.
Dom skulle sova på vårat bud , så får hoppas på att dom sover på rätt sida ;)
Sen har vi hunnit varit ner och titta lite på stan , var lite helloween kraffs.
Men det var inte så mycket och se såg lite snowbord och skid åkning på torget bara
men blev så kallt och stå där så vi kolla inte klart på tävlingarna.

Nu är Tony på innebandy träning och när han kommer hem ska jag gå
över till statiol och hämta ut mitt paket som kommit :)
Så min sista sak i beställningen har kommit.
Drygt när det blir uppdelat , men det sista paketet kom
tidigt endå efter som det skulle komma i mitten av november :)

Nu tv mys med lillan och försöka få henne och sova ...

Trötta små flickor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0