Städning och julpyssla.

Men inte just nu för nu sitter jag hemma hos mamma och tittar
på henne när hon lagar mat :) men jag har tänkt iaf att jag ska stor
städa hemma innan jag börjar julpynta :) men jag har inte kommit så långt
men tanken har funnits sen i Tisdags haha ..
Men ska hem snart och börja städa lite hemma så
blir det ut imorgon och fylla på jul förrådet lite och sen
skare pyntas :) Älskar julen kan vara det bästa som finns ..
Med massa god mat och det blir ju så mysigt hemma ...

Och imorgon ska Älskling bjuda på hotellfrukost i högbo
innan vi ska till BVC med Milisen som ska få sprutan ..
Hoppas det kommer gå bra :)

Nu tråka lite på mamma innan man ska röra sig hemmåt ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0