Lördag.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag men jag har lite tråkigt
så då tänkte jag skriva en tråkig rad iaf :)
Imorgon är det Tony´ första fars dag , så då ska han få en liten present
när han vaknar efter ha jobbat natt ;)

Har träffa Zozan idag med :D var super längesen så det var skoj .
Hon kom hit en sväng sen trippa vi hem tilll henne för att visa
min lilla ängel för hennes mamma ..
Och nu sitter man hemma och har tråkigt, ska nog ta coh krypa ner
isängen och kolla på lite tv ...

Har även varit och ätit på Östenspärla idag med Tony , Tommy och Mamma Maud :)
Tommy sticker till tyskland imorgon för att bo där ett tag så
vi vinka av han idag :)

Nu göra sig klar för att kasta sig i sängen för lite tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0