Hmm.

Vad jag blir öppe länge alla dagar :S
Men det är nog för att lillpinglan låter mig sova så länge på
morgonen för hon är ju en liten sjusovare hon med ;)
Men ska bli ändring på det , för man hinner ju göra mycket
här hemma på morgonen när hon ligger och sover ..
men inatt kunna jag inte riktigt somna vet inte vad det var,
var hur pigg som hellst så somna inte till förren halv fyra och
sov då som en kratta , så jag borde vara trött nu men icke .

Tänkte jag skulle försöka ta mig till öppnaförskolan nån
dag den här veckan med och se hur det är nu när
hon börjar bli lite mer med i svängarna :)

Ne nu borsta gaddarna och skutta undertäcket och tvinga mig
till söms ;P



Kommentarer
Postat av: A

Om du lägger dig i tid så du är pigg på morgonen på fredag får du gärna följa med oss till Smassens :) Vet att det är en bit att gå, men om inte Tony jobbar så kanske han kan skjutsa dig och hämta?



Det börjar kl 10.00 i alla fall :)

2010-11-16 @ 14:55:35
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: A

(Vet hur det är att somna sent, skit drygt) ;)

2010-11-16 @ 14:56:14
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0