Tycker inte om...

Ljusa golv :S Skit saker , hur kan man komma på nått
så dumt och lägga ljusa golv ? städa och städa igår här hemma
men endå ser golverna skitiga ut när man kliver ur sängen i morse.
Hur orkar det vara sååå.... UCHA, tummen ner för ljusa golv.

Just nu sitter jag och hinkar i mig lite kaffe och glåmar på datorn,
ska väl ta tag i och diska efter maten igår , sen blir det
ut med hunden på en lite längre promenad och sen blir det
jobba stägning med Daisyan:)

Ne nu sätta igång med den nedrans disken... Hare puss.

 


Kommentarer
Postat av: Cicki

Kan ju säga att det är värdelöst med mörka golv också. När jag bodde i Uppsala så hade jag mörka trä-golv i köket (av alla ställen), fick dammsuga varje eller varannan dag! :/ Slutsats: Man kanske skulle haft ett mönstrat golv? Blommigt? Randigt? Dölja skiten ordentligt! :)

2010-05-06 @ 18:46:25
URL: http://christinhernberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0