Trött :)

Ja och frågan är varför man inte lagt sig och sovit änn då hehe :D
Ska ta och göra det när jag skrivit klart det här ..

Blev iaf valbo idag med Sara , vi åt lite gött på ikea och hon fyndade
lite och jag fynda mig ett par sol brillor :) råka sätta mig på mina förra
året så hade inga alls , har svårt för att hitta brillor som man tycker om.
Och så köpte jag en barnsäng och madrass och lite små prylar på ikea :D
Efter valbo och lite annat så blev det och grilla hemma hos Jonna och Mattias .
Och sen bar det av hemmåt för att damsuga sovrummet från golv till tak
och bädda rent och sen skruva ihop sängen för att se om den fick plats och
det fick den precise :D mycket nöjd , men nu är det trångt i sovrummet.
Men vi får stå ut så till och börja med tills man hittar ett annat boende.
Ne nu rengöra gaddarna och sen krypa ner till kojs :D

Hare godnatt puss.

Så blev det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0