Tisdag

Om det kunna vara fint utan att blåsa en massa då??!
Idag är en tråkig dag känner jag, hehe.
men det är nog för att man ska iväg och jobba sen och
att man inte har orken och göra någeting före :)
Men ska ju jobba med bästa Sara så det ska bli kul om det
nu stämmer på mitt schema , för det kan ju ha blivit ändrat på jobbet
som alltid ;)
Kruxet jag har nu är vad ska jag hitta på före innan jag ska jobba  ?!
Skulle ha gjort nått med hunden så hon får komma ut lite innan jag
ska iväg :) Kanske ska ta en tripp hem till mamma och släppa henne på tomten
och hoppas på att det ska sluta blåsa så kan man ta sig en kopp kaffe
och nå gott ur mammsens skafferi och njuta av solen:D

Ja ska börja med och komma ur morgonrocken iaf :)

Hare puss.

Satt och rota i lite bilder från förra sommaren :D
Underbart , här såg vi ut och ha kul iaf :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0