Tårta :)

Trodde det var super fint ute när man vakna men
man tog visst fel men en fika ute fick det bli en då på lasses :D
Sen blev det och handla in lite fika coh tårta saker hem , för
idag hade vi fika för tony och min familj fira han :D
Så blev hem och baka tårtor efter handlingen en till idag
och en till imorgon för då ska väl Mattias och Jonna komma för fika.
Annars blir det mer tårta till mig haha:D:D
Jo blev ju en sväng ner på norra med hundarna jag och Therese :)
OCh sen har jag bara varit hemma och slappat och precise kollat klart
på Despan och nu är det Couger Town :D Och mys med mig själv.
För tony jobbar natt så det är jag och hunden ikväll , hehe..

Ne nu kolla tv och pula i mig sommar polly ;D

Puss

Slänger in en suddig bild på magen i vecka 28 :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Vad fin du är :)

2010-05-26 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0