;P

Jadu min lediga dag spenderade jag en sväng på
marangoni med Emelie och Therese , :P Tina vela inte vakna när
jag ringde , men hon hade jobbat natt så jag förstår henne :)
Sen blev det ut och handla lite med Mamma , efter det blev
det hem och städa lite :)
Tog även tag i och storstädade badrummet , hade ju köpt
mig en ny skursvamp mr Muscle , och den funka faktiskt :D Smidigt..
Och sen blev det och göra lite hemma gjorda biffan och potatis mos
som jag klämmde imig till Efterlyst , efter det blev det även
en promenad med hunden och möta Tony efter hans jobb .

Så har hunnit med lite idag och nu är jag super duper trött
och har faktiskt lite huvudvärk , så ska borsta gaddarna nu och
sen krypa ner till kojs och snarka hela natta lång (Tror jag de , men det vet
vi ju att jag inte får , blir ju som vanligt ett och annat toa besök)

Hare puss.


Här har vi en till som är trötter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0