Onsdag:)

Idag kom jag upp i lagom tid tycker jag själv.
Men Frida (Chefen på Daisys) tyckte inte det när hon ringde
mig hahaha , hon bara skratta åt mig när jag sa att jag var uppe ilagom tid ;P
Efter det blev det och ta en promenad och handla lite:)
Sen hem och så kom Tonys mamma och hämta mig ,tony och hunden.
Så spendera vi förmiddagen och eftermiddagen i jäderfors med lite
fika i den lilla solen som var och sen bjöd hon på lite mat.
Och så passa jag på och bada hunden ibadkaret där hemma.
Börjar bli lite trågt med magen i duschen hehe. För hon är inte så smidig
min hund, rättare sagt stel som en pinne ;P
Sen blev det hem till Sandviken igen och ner på daisys och jobba stägning
med sara :) Och vi hade våra konstiga funderingar där i slutet som vi
måste gå till botten med och kolla upp haha:D
Och nu är man hemma igen och passar på och kolla lite på tv nu när
Tony är i trebo och springer . För idag har nämligen Skate 3 släppts till x-box.
Så man lär ju passa på och kolla på tv:n nu när man inte behöver kolla
på han när han spelar :) Haha..
Ne nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen krypa ner och kolla på tv.

Imorgon blir det valbo mys med Sara och inhandling av barn säng :)
Och kanske man hittar nått annat skoj med :)

Här är sängen jag tänker införskaffa iaf ..




Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0