Onsdag,

Oj va segt det var att komma ur sängen imorse ;P
Men så måste det väl vara ibland också haha..
Blev en rask promenad till jobbet och sen köra så kom
Sara och bytte av mig kvart över fyra istället för fem :D Tackar stumpan
vad skulle vi gjort utan dig ;P
Sen blev det hem och in i duschen , och sen blev det en tur till valbo
och kolla lite och så blev det handla lite till kyl och frys med på Coop innan
det bar hemmåt, men annars kom jag bara hem med en tröja från H&M.
Efter det blev det hem och sen har jag bara varit hemma eller svängde in
och sa hej hos mamma när jag var ute sista rundan med hunden, men annars
har jag bara varit hemma :)
Och nu börjar jag fundera på att krypa ner i sängen och bläddra i min
skallerblaska som fick följa med hem från coop.

Imorgon blir det barnmorskan och sen sex and city :D:D

Hare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0