Mat :)

Jadu det blev och storstäda här hemma när vädret
inte vela bli nå bättre. :)
Efter man var klar med det lära man ut i regnet iaf tanke
på att hunden måste ju ut ;P
Så det var bara och packa på sig paraply och bajs påse
och bege sig ut i regnet , så blev en lång prommis med henne.
Och sen in och torka av oss och slappa lite framför tv:n.

Nu så håller jag på med maten eller pajen står i ungen och
här sitter jag och är hungrig och väntar på att den ska bli klar..
Trött är jag också , blev lite smått slö när man bara satt och glodde
på tv :P inte bra får inte somna för tidigt för då kommer man vakna mitt
inatta och vara pigg. Och ska vi väl göra nått mys pys när tony kommer
hem eftersom han fyller år :)

Nee nu kolla till pajen och hoppas att det är klar innan magen har
lärt sig och sagt en hel mening :)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0