Måndag.

Ja idag är det måndag igen , kan man tänka sig.
Idag har jag storstädat här hemma sen blev det en
promenad till mamma och tog en kaffe och en muffins i den lilla
solen som visade sig :) Sen tog vi oss en runda och handla lite.
Och när vi kom hem var det dax och ta med mig hunden från mamma
och gå hem och börja med kvälls maten :)

Var även så snäll idag så jag gick och mötta Tony efter
hans jobb :) Nej vi har fortfarande inte köpt någe bil.
Tony ändrar sig hela tiden om vilken bil vi ska köpa,
ena dagen ska vi köpa en Ford och Andra en Volvo
tredje en Skoda , men nu är han inne på Ford igen.
Jag blir alldeles trött i skallen, haha .
Förhoppningsvis så har han hittat en bil som han tycker
är bra innan den här veckan är slut :) haha..
Nej nu ska jag ta och dricka den dära vidriga butsaften
och sen kasta mig tills sängs ..

Godnatt puss hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0