Lördag.

Det känns att man var ute på mycket bus igår  :) Är
såå trött idag känner jag och känner mig skitig och klibbig.
haha..Men så blir det väl när man är två :)
 Imorse när jag vakna blev det bus med Anna och hundarna
på norra ip och sen blev det hem och duscha och sen tog
jag och tony oss till järdefors där vi blev bjuden på mat av Maud:D
Sen har vi bara varit hemma och slappat eller vi tog oss
till ica för att handla lite :)
Sen har vi bara varit hemma , men nu är jag ensamen
för Tony jobbar natt och det är inte roligt ;P
Men såg att det skulle bli Yrrol på tv så ska bädda
ner mig i soffan och kolla på det men först ska jag
hinna ut med hunden en sista gång och sen ta mig en snabb dusch :)

---------------
Jo , tänkte bara säga att jag mår fortfarande toppen när
det gäller graviditeten :) Börjat blivit lite tyngre och det känns hehe:)
Men är ju i vecka 26 nu och det är bara 14 veckor kvar:D
Tiden bara springer iväg känner jag, tycker jag updaterar
om ny vecka här hela tiden haha:D
Och blodvärdena hade gått upp lite nu sen jag var hos BM
sist:) Har gått från 107 till 111 , så dom ska upp lite till
minst till 117 så är det bra:D
Det börjar härja hådare och hådare imagen nu:)
En riktig karate bäbis , spec när man ska sova haha..
Sitter vid fel dator nu och har inga nya bilder på den här
så kommer lite nya bilder nån annan dag :)

ne nu sätta igång med allt innan filmen :)

Hare puss.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst är det härligt när man själv tycker att veckorna springer bort? :D Vad bra att din blodvärde börjar bli bättre.



Min bebbe lever om både dag och natt nu för tiden men innan var det speciellt när man la sig :) Då vaknar dom när man själv ska sova, hihi.

2010-05-09 @ 15:42:04
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0