Jobb , jobb :)

Hade så svårt och somna inatt låg bara och vred och vände på mig.
När jag var upp på toa och kolla på kl sista gången var hon fyra så
då satt jag ljudlöst på telefon och sen lyckades jag äntligen somna .
Sen vakna jag vid halv ett tiden av att Dixie stog vid säng kanten
och titta på mig med fetaste fästigen i pannan haha:D
Så flög ur sängen och tog bort den och hittade en till som kröp omkring
i skallen på henne . Så blev och ruska ur hela sängen och hennes korg och
sen damsuga hela lägenheten och ruska ur allt som har med tyg och
filtar och göra haha:D Efter det blev det ner och jobba stägning med Sara
på Daisys :) Och det var både varmt och lungt på jobbet ..
Och nu sitter jag hemma i soffan och har precise ätit en kvälls macka
och duschat och nu ska jag ta och krypa ner i sängen känner jag.
Är trött som sju personer :) Imorgon blir det jobb igen på Daisyan med
Sara :) Nee nu krypa ner i sängen och bläddra i en skvaller blaska eller nått
tills man somnar ..


Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0