Grillning.

Blev en mysig och lite kall sista april:)
Vi åkte till högbo en sväng och grillade och hade skoj med
alla människor , efter det blev det hem och duscha bort
grill lukten och sen hem till Tommy , där alla satt och drack
prata lite , själv blev det päron festis och saft :D
Efter det tog vi oss en tripp förbi 8-ball på vägen hem.
Var inte så kul där lär ja säga hehe:D
efter det blev det hem och kasta sig i sängen för att snarka :)
Men hade mig en trevlig sista april .
Och idag har jag bara varit hemma , ska snart ta och släpa mig
i regnet ner till jobbet för att jobba stägning.
Sen blir det bara hemma mys tror ja :D

Har även plockat tre festingar på dixie idag, lite små snuskigt men
det får man stå ut med nu , ska nog ta mig till valbo imorgon
och köpa ett sånt där festing halsband till henne imorgon
får det om det hjälper :D Förhoppningsvis gör det de..
Ne nu ta mig ut med en snabb kiss med hunden sen iväg till jobbet.

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0