Fredag :)

Och det bara regnar och regnar :) Men ja ska jobba så jag bryr mig inte. hehe
Men imorgon skulle det bli toppen väder har jag sett nästan upp mot 20 grader:D
Då åker nya brillsen på och sen ut i solen och det nu stämmer som dom säger ..

Hittils har jag och Tony varit ner och lunchat på napolion
med Cicki , Stefan , Micke , Slajd och Martin. Mycket god
mat men lite enformig om jag får vara ärlig. :)
Nu sitter man och dricker sig en kopp kaffe och lyssnar på Tony
när han sitter och spelar skate 3 och pratar med micke i headsetet. hehe.
Snart blir det och traska ner till jobbet för att köra lite stägning ,
sen blir det nog bara hem och mys pysa och pyssla lite hemma.
Tony kanske ska iväg på spel kväll och då är man ju ensamen hemma
så man får passa på och kolla på tv och gå och pyssla i sin ensamhet :D
Det kan vara lite mysigt ibland ...

Nee nu kasta på sig skorna och ta sig till jobbet :D Hare puss.


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jo, men britax är ett mkt bra märke på bilbarnstolar.. vi köpte en större till max nu, oxå från britax! och vi har samma säng från ikea :) när har ni beräknat? har ni kollat om de är tjej eller kille?

2010-05-16 @ 09:25:42
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

ja jag tyckte oxå den va finast.. köpte skötbordet oxå från samma serie :) nä, vi ville ha de som en surprise :D men ju närmare man kom BF ju mer ville man veta :D

2010-05-16 @ 21:53:08
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0