Despan mys.

Idag har det varit olidligt ena sekunden har det varit så man hållt
på rinna bort och andra lite små kallt haha:D
Idag blev det en promenad förbi mamma så passa jag på
och klippa klorna och borsta ur hunden på tomten isolen.
Sen blev det hem och en tur till valbo med Tony för att köpa
nått hund skydd på hööks till bilen :D För det blev ju bil köp igår.
och Han verkar super nöjd och det är jag med :D
Sen när vi kom tillbacka till sandviken så var det inte lika fint väder nå mera ,
så då blev det hem och städa lite och då helt plötsligt vela solen
komma fram igen haha :D

Jonna har även varit här idag och myst med mig och en påse chips
till Despan:D När hon åkt hem så blev det och hoppa in i duschen :)
Och det är så skönt och duscha av sig när det varit så klibbigt väder.

Nee nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka sova lite:D
och hoppas på lika fint väder imorgon och en fika ute med Annika ..


Nya bilen : Ford Mondeo ST 220 -07:)




Och så kastar jag in en bild på magen :)

Vecka 27


Kommentarer
Postat av: blondstar

jaha nä vi har en citycross men i sittdelen på den är de iaf myggnät bakom en dragkedja i suffletten. till liggdelen fick vi köpa till! :)

2010-05-19 @ 09:04:40
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0