Bio :)

Idag blev jag väkt av hunden så det var bara och hoppa ur sängen
och sen ut och ta en promenad med henne och sen blev det hem och
göra lite frukost:) Och sen var jag lite extra snäll idag så jag gjorde
lite frukost på sängen åt tony som jobbat natt :) Så han skulle hinna äta
lite innan vi skulle till barnmorskan , så han fick sova så länge som möjligt :)
Sen blev det som sagt och åka till barnmorskan och kolla
lite vikt och blodvärden och lyssna på hjärt ljud :D
Och nu hade blodvärde gått ner igen , inte bra :S
Men ska ta lite mer järn tillskott så får vi se om det hjälper ,
annars vette tusan vad man ska göra . sova sova sova mycket .
Annars var allt jätte bra och bäbis mådde toppen :D

Sen blev det en sväng i gävle med Tony in på seafun och
han hittade sig ett par skor och en tröja :)
han behövde verkligen det.
Sen blev det hem och pyssla lite sen in till gävle igen med mamma
för och kolla på sex and the city :) Tyckte filmen var super bra iaf:)
Och efter det blev det och kolla lite butiker eftersom dom hade öppet
och tjej kväll med massa rea och sånt kunna man ju inte låta bli.
Men hittade inga kläder kom bara hem med en parfym :)
Ligger nerbäddad i sängen nu och ska försöka få mig lite sömn ..

Godnatt puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0