Torsdag,

Vilken underbar tråkig dag detta här :P
Har inte lust till nånting , men jag måste städa här hemma.
Och jag har suttit här och dragit ut på det länge nu..
Hehe men jag tänkte börja lite lätt med att bädda sängen nu :)
bara man kommit igång så går det men att komma igång är inte
det lättaste kan ja säga..
Efter städningen har jag inte en aning vad jag ska hitta på.
Timmarna bara rinner iväg..
Nee nu ska jag ta och slita mig från datorn och kanske sätta
igång med dagen så man hinner med nått mer än och städa
idag..
Hare puss

17.20

Jaha nu var lägenheten stor städad , det gjorde jag bra :D Hehe..
Men vad ska jag hitta på nudå? Kanske hoppa in och duscha av mig
och sen ta en tur med hunden ? Känns lockande men endå inte.
som jag sa så har man inte lust till mycket nu ;P
Tony har tagit med sin lilla kusin till Kungsberget på kvälls åk .
Så man kan inte dryga på han heller heh:) Man kanske
ska gå hem till mamma och tråka lite innan det blir hem och göra
kvälls mat :)
Har bestämt mig för fiskgratäng potatis och kokta morötter idag :)
Men måste gå och handla lite mjölk och bröd också mitt i allt.
Men det hinner man väl med nånstans mellan mamma och hem..
Ne nu skutta mig till badrummet för att ta en dusch..

Hare igen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0