söndag.

Ja jag kan inte sova så då tänkte jag , men oj jag kan väl skriva en ointressant rad
ibloggen eller två ;)

Idag fyller syster sara år blir hela 15 år :) Stort grattis till dig.
Så jag har varit hemma hos mamma hela dagen och klämt
imig smörgåstårta och massa kaffe :)
Sen blev det hem en sväng efter det blev det en tur ner
till ica och handla lite frukost , upptäkte imorse att mackorna gick ut idag.
Och man orkar ju inte gå och handla sånt imorgon när man vaknar. :)
Efter det blev det hem äta lite sen ut och gå sista rundan med hunden.
Och nu sitter jag alldeles ensam hemma isoffan och orkar
inte resa på mig för att krypa ner i sängen för jag är inte så
trött än haha:) Skönt att man är ledig imorgon då , va jag vet än
så länge iaf...

Ne nu ska jag nog ta mig till badrummet och borsta tänderna iaf då har
jag ju kommit en bit på vägen till sängen ;)

Hare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0