Så ja:)

jag ser det smälter det var ju roligt hurra :)hehe..

Äntligen är en jobb helg över , skönt och jobba lite på ica ihelgen.
Idag är man ledig och imorgon är det jobb igen på Daisys.
Men har även gått och blivit förkyld och det är som ett vatten fall i min näsa ,
och river lite ihalsen . Men ingen feber och det är skönt :)
Men jobbigt och sova, men man måste väl ha det så ibland med :)
Idag blir det nog bara och kurrera och plocka och pyssla hemma.
Har jag ork kanske jag tar en tur förbi mamma så får hunden
komma ut på lite bus iaf :)

Blev en lite längre promenad med hunden när jag vakna
sen blev det hem och klämma i sig lite frukost .
Och nu sitter man här hemma i soffan och samlar lite kraft för
att iaf ta sig in i duschen och sen plocka lite .
Och ikväll har jag bestämt att det ska bli en mys kväll
isoffan till tv:n :)

Ne nu dricka upp min kopp kaffe och sen skutta till duschen:)

Harepuss


Kommentarer
Postat av: Edvinmolly

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-19 @ 13:02:35
URL: http://edvinmolly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0