Onsdag

Nu börjar det kännas som vår i luften , super härligt kan ja säga :)
Så snart åker vinterkläderna ner i tvättmaskinen för att sen hängas undan
till nästa vinter :) och det känns så underbart att bara tänka på det ,
efter denna vinter :) Trodde aldrig att sommaren skulle krypa fram.
Idag har jag hunnit och damsugit och plockat här hemma
sen kom tonys mamma förbi med lite lunch , så det blev kyckling sallad :)
Och nu sitter jag hemma och försöker komma på nått att göra.
Funderar om jag ska gå ut en sväng med hunden och kanske
svänga förbi mamma en sväng och kolla vad det händer för skoj där hemma ..

Magen börjar växa nu och synas :) Man har inte sätt så mycket tigare när man har
haft kläder på sig men nu börjar den puta ut lite. Men om man
inte tänkte på bäbis så ser man lite små tjock ut bara haha :) men
det får man stå ut med :) änn så länge kan jag ha alla mina braxer , får
hoppas att jag klarar mig med dom hela resan ;)
Har inte gått upp mer en ett kilo på vågen än , det är ju lite kul.
Kanske man inte blir ett berg haha:) Men man ska inte säga för mycket än.

Ne nu ut med hunden iaf :)

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0