Onsdag ;P

Enda sättet att man håller reda på dagarna är att man skriver
vilken dag det är som rubrik haha , men lär erkänna att jag måste
tänka till en gång till om det verkligen är onsdag , :P
Imorse vakna jag av en duns när stakars hunden rullar ur sängen
och dunsar rätt ner i golvet haha:D Lite kul var det faktiskt och det gick bra :)

Nu sitter jag och dricker mig en kopp kaffe och ska försöka få igång motorn
för idag. Första timmarna är alltid trögast på dagarna , tar sånn tid innan
det händer nått för mig, som jag ofta brukar få höra "Du måste vara den segaste
människa som finns". Tackar ;P Men livet är hårt ibland...

Vad händer idag då ? Jadu inte en aning, ska leka städerska , tror
hunden håller på byter päls med golvet det är helt sinnes sjukt.
Men som tur är så är det bara en kort period ..
Sen har jag inte aning vad man ska hitta på för skojjigt ..
Ne nu tömma min kaffe kopp , botten upp.
Sen dansa med damsugaren :)

Hare puss

Kommentarer
Postat av: josse

Haha stackarn :)



2010-03-25 @ 08:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0