Lördag :)

Sol underbara sol:D
Här sitter man och tycker att solen är underbar är man ute och njuter
av den NEJ då sitter man hemma vid datorn och häckar haha :)
Igår blev det fika med flickorna sen blev det jobba stägning på Daisys :)

Händer idag då? Jo ska försöka hinna med så mycket som möjligt haha :)
Ska tvätta en tvätt ska göra mig stilig för att gå ner på stan
och kolla efter en sista present åt min lilla syster som fyller imorgon.
Sen hem och göra en lätt storstädning :)
Sen blir det nog dricka kaffe med mig själv här hemma och beundra
hur duktig jag har varit som har tagit tag och städa på en LÖRDAG.
Senare blir det nog snask och film med Cicki :) Myys pyss.

Ne nu lär man väl sätta igång så det händer nått, ;)

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0