Hej och hå :)

Händer inte mycket här ofta inte nu förtiden :P
Men man kanske har ett liv så man hinner inte skriva jämt ? Haha...
Ja och nu ska jag gå ut med att jag har en Bäbis i magen:)
Vi var på ultraljud idag och fick se den lille . Vi hade tänkt och kolla
könet men den lilla busen vela ligga med benen i kors så det gick inte och se.
Men det gör mig ingenting så det får bli en överaskning sen när den ploppar ut :)
Så länge bäbis är frisk så är jag nöjd ,
Och beräknad födsel är den 20 augusti , så jag får gå som en tjockis
hela långa sommaren men det gör mig inget det heller .
Har redan hunnit köpt på mig lite bäbis kläder och sånt och filtar
om jag får vara ärlig har inte kunnat låtat bli :) Så har gjort
ordning en liten bäbis låda än så länge där allt får ligga tills det
ska tvättas och organiseras :)

Ne nu ska jag hoppa in och tvätta av mig sen krypa ner till kojs :)

Hare puss..

Bäbis :D


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är såå kul att handla :) Hoppas allt känns bra för er! Vi komma bli grymma föräldrar, hihi. <3

2010-03-09 @ 00:22:52
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Postat av: Josse

:) :) Vad Mysigt :) Stor kram

2010-03-09 @ 10:51:46
Postat av: Cicki

Myyyyys pyyys!! :)

2010-03-11 @ 23:49:51
URL: http://christinhernberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0