:)

Sitter och väntar på att fiskgratängen ska bli klar så då tänkte
jag göra en liten upt. jaja sen middag men så är det när stora barn ska leka
ikungsberget ;)

Tänkte updatera lite om graviditeten :)

Mätte och vägde mig nyss och jag har gjort det bra på vågen tycker jag ändå :)

Vågen : 3 kilo sen jag vägde in mig hos barnmorskan. :)
Mått : 13 cm till runt midjan sen start måttet:D

Så det har hänt lite saker på magen :) Man börjar se lite gravid ut och inte små fet.
Annars mår jag toppen , har börjat känna lite i ryggen men inte olidligt
så jag klarar mig fint än så länge . Hade ju problem med ryggen redan före så.
Men bh:arna man hade ligger så fint i lådan och kan inte andvändas hehe.
Så jag kör med sportoppar från HM , super sköna :)
Men jag tycker personligen att tiden går sakta , vill få det överstökat
nu så man får klämma och känna på den lilla men det är ett tag kvar dit :)
Så man får njuta lite av magen så länge..

Ja och jag vill passa på och Gratta Cicki och Otto till Graviditeten:D
Så jag får ju inte gå ensam tjock isommar ;) Det gillas hehe.
Puss i pannan på er .

Ne nu äta lite :) hare puss.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh tack :D



Hur mår dudå? Magen växer ser jag! :D

Vet ni om de är en kille lr tjej? :)

2010-03-18 @ 22:19:02
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Gud så härligt med en gravidmage:D Nästa gång jag kommer till grillen ska jag känna och klämma lite, haha:P

2010-03-20 @ 16:32:28
URL: http://martamathilda.blogg.se/
Postat av: jonna

åh vad härligt att höra att magen gör som den ska och växer :)! nu längtar vi alla efter en liten och augusti känns ju långt borta men tiden kommer bara rinna iväg så är den lille här! kul att du får någon att vara gravid med också, det var verkligen något som jag saknade under min graviditet. puss pussi puss puss

2010-03-21 @ 09:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0