Trött :)

Idag är jag lite trötter och seg , men så är det väl när man
tvingar sig uppe för att se klart en film haha :D
tänk att det alltid blir så när man ska upp och jobba haha:D
Gick bra och jobba idag iaf , och det funka ju sitta i kassan med magen ,
det var ivägen mindre än vad jag trodde den skulle vara :)
Efter mitt jobb tog jag och Tonys oss en tur till ikea och köpte
lite lakan och sånt till barnsängen och så kom tony även
hem med två t-shirtar , Själv kom jag inte hem med nått till
mig själv ;P Men nu känner jag att jag orkar inte hålla på handla
massa kläder får stå ut med dom jag har i tio veckor till och sen
köpa nytt när magen är borta det är väl roligare  :)
Men tro mig nått mer kommer hinna slinka ner i lådan till mig innan
det här är klart haha:D

Efter valbo blev det en fika hemma hos Malin och Tobbe , mycket trevligt :)
och nu har vi precise klämt i oss massa mat så nu blir det soffhäng
känner jag , magen är proppfull så kan knappt röra mig :) haha..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0