Tråk.

Jadu nu har jag sååå tråkigt :P Blev så tråkigt här hemma så
jag ställde mig och skura badrummet från golv till tak , tror det tog över en timme.
Men nu glänser det där inne :) så skönt när det är gjort.
Men nu känner man ju att man måste städa resten av lägenheten också.
Så det får väl ta och göras , Sen blir det och göra mat tror ja.

Har iaf gjort lite skoj idag , har varit hemma hos Angelica och Kim
och kolla på deras bäbis:D Så otroligt söt, hon låg och sov när
vi var där men smög in och kolla in henne i sängen :)
Pappa upp i dagen kan ja säga .

Blev lite handling på vägen hem och sen har jag bara varit hemma
och skurat som sagt. Hehe.

jahapp nu lär man väl fortsätta med resten av boendet .

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0