Torsdag,

Men jag trodde att det var fredag där en stund på dagen haha :D
Idag ringde Sara och väkte mig stax före tio och höll på skratta ihjäl
sig efter sin arbetsinterjuv på nått ring bolag i gävle som hade tagit 8 minuter
och var det oseriösate och varit på :P Men då har du testat det iaf gumman.
Sen blev det kliva upp göra sig klar och ta en promenad med hunden i solen
med Sara och sen åkte vi in till Valbo en sväng och kolla lite :)
Men själv kom jag inte hem med nått annat änn en mätt mage efter en
lunch på Kitchen , hehe.. Man hittar inte så mycket när man har stor mage :)
Efter det blev det hem och hämta hunden så tog vi oss ner på stan
och fika med Therese på Lasses och kolla på lite folk .
Sen kallade jobbet som jag tycker att det gjort varje kväll nu hehe:D
Så blev jobba stägning med Sara och nu sitter jag hemma och
har precise duschat och ska ta mig ut på sista rundan med hunden
och sen lägga fötterna på hyllan dom är inte så pigg efter idag känner jag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0