Torsdag,

Blev ingen lungnare dag idag inte ;P
Först blev det lunch på Malaisya (vet ej hur det stavas;))
med Cicki och Malin och massa prat :) Sen tog vi en tur
och kolla lite butiker. Hitta en fin längre T-shirt på Lindex
och ett par braxer till bäbis. Sen blev det och möta på sara för lite hyss:)
Sen skjusa hon hem mig så då tog jag med mig hunden och tänkte att
jag skulle gå hem till mamma och sätta mig på gräsmattan och dricka
en kaffe och slappa , men då tyckte hon att jag skulle följa med till
coop en LITEN sväng för och köpa lite mjölk så jag gjorde det.
Men blev ingen liten sväng , för tydligen hade dom nån ny öppnings kväll
med massa extra priser och prover så det var smockat med folk där haha:)
Men kom hem med lite kött och godis och gratis prover till hunden :D haha
och som sagt blev där inne ett bra tag för det var inte det lättaste och komma fram
där inne haha:D
Sen blev det äntligen hem för en kopp kaffe i kvälls solen.
Och nu är jag hemma en liten sväng och kastar i en tvätt och nu ska jag
tillbaka och få lite tacos :D tur att det är bara över statiol så är man
där nästan ... Nee nu lär jag väl springa tillbaka så jag inte missar maten.
hehe såg även när jag var på väg hem att jag hade mammas foppa tofflor
på mig , haha glömde byta skor .

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0