Söndag.

Jadu idag vakna jag av mig själv precise före innan kl skulle ringa :)
Ibland händer det haha, Men blev liggades i sängen en stund till endå.
Sen blev det kasta isig frukost och sen ner och jobba på Daiysan mellan tolv och halv fem.
Och det var super fint väder och varmt när jag åkte till jobbet men regna och ruska när man skulle
hem , skit väder haha ... Men gjorde mig inte så mycket idag känner jag.
Skönt med lite regn och slippa stressen att man måste ut och göra nått , som man
oftast känner när det är fint väder.
Efter jobbet blev det en städning av badrummet och sen en kaffe innan man
hoppa in i duschen :) Sen en prommis med hunden i trökvädret,
och medans jag var ute på min prommis ringde Anna och vela leka med hundarna
så svängde in på norra så dom fick springa av sig lite :D
Nu är man inne igen och väntar på att Tony och Tobbe ska spela klart ,
så blir det en sväng förbi ica för lite inhandling :) Rensa ur kylskåpet och nu såg det
lite tomt ut . hehe..
Sen blir det hem och göra lite kvällis mat :)

ne nu snoka runt lite innan det är dax att åka ..


Pusss


Bild på Magen från i morse innnan jobbet :)




Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj herregud vad stor du blivit nu :D Men vad roligt!! Snart är du i min storlek, höhöhö..

2010-06-07 @ 21:05:16
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Postat av: Christerthale

I love guest books, keep up the good work!

2012-07-04 @ 11:24:51
URL: http://christerthale.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0