Söndag.

Idag skulle jag ner och kolla på grabbarna när dom spela fotboll men det
regnade så mycket när tony skulle åka så då bestämde jag mig
för att vara kvar hemma och plocka lite istället men när han hade
åkt så sluta det regna och jag orkade inte gå ner dit hehe men så är det ibland ;P
sen vid tretiden så kom Jonna , Mattias och Leo hit och fika och lekte lite ,
mycket trevligt var längesen nu lär jag säga :)
Och nu sitter man här .. Igår blev det bröllop tittandes hemma hos Tisse
med flickorna men var inte så super intresserad av det men kul
och se endå. Blev mest massa prat istället för tv tittande.
Sen var Tisses karl snäll och hämta oss så åkte vi upp till grabbarna men
vi satt oss på taket medans dom satt inne och kolla på fotbollen:)
Så blev en fortsatt tjej kväll där uppe mycket mysigt , skönt och få
komma ut lite . Men när det blev utgång för dom blev det hemgång
för mig hehe :)  Men det var kul Tack för igår flickor..

Och resten av kvällen idag blir det nog bara lungt och vara hemma
känner i kroppen nu att man är lite halv taskig och slö ..



Och iaf ny vecka nu :)

Vecka 32.

Bebis
Bebisen väger ca 1800 g och är 42 cm lång.
Det går att utläsa om bebisen sover eller är vaken genom att
mäta skillnader i hjärnaktiviteten.
Hos vissa rör sig barnet i magen en hel del fortfarande,
hos andra, exempelvis förstföderskor, fixeras barnet ofta tidigare.


Jag
Din kropp börjar att förbereda sig för förlossningen.
Du kan känna av förvärkar och det kan också läcka ur brösten.
Besöken hos barnmorskan blir tätare nu, i synnerhet om du är förstföderska.
Förutom de vanliga kontrollerna är det ett bra tillfälle för dig att prata om allt
kring graviditet och den stundande förlossningen som du undrar över.
Om du har ett tungt arbete, exempelvis inom vården, har du möjlighet att få sk.
havandeskapspenning.



Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

jadu.. vi köpte den för 12tusen för 2år sen.. så kanske 7000. men nu säger peter att när vi skruva ihop de här i radhuset fick vi sätta dit nån extra skruv så jag vet inte riktigt vad han menar :P haha. och på ett ställe sjunker man lite längre ner men vi har kollat o de är inget av eller nån fjäder som är dålig vet inte va de beror på :P

2010-06-22 @ 14:37:48
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0