Onsdag.

Ja idag har vi varit och kollat på BB och så.
Kul och se faktiskt och få lite humm om saker och ting.
Fick lite fika och gå och kolla lite hur det ser ut på BB.
Vart man äter och byter blöja och sover och så. :)
Sprang även in i kim där utanför BB så prata lite med han
om hur det hade gått för dom och så:) Skönt och höra
att allt var bra iaf:) Sen fick vi se en glimt av angelica också
hon såg också ut och må bra:D  Vill även säga välkommen hem från
bb till er tre:D
Sen blev det hem till Tonys mamma för en fika i jäderfors.
Efter det svängde vi förbi Matkällaren och tog oss en sallad ,
Super goda sallader kan jag starkt rekomendera.
Vi hann även med lite lek på norra ip med Anna och Ozzy
innan tony skulle iväg och träna och jobba natt .
Så nu är man ensamen igen hemma , såå trååkigt idag känner
jag. Man blir så rastlös med när det fortfarande är ljust ute också.
Men nu ska jag ta mig en tripp ner till ica tänkte jag och handla
lite mjölk och toa papper :) Sen blir det och bara vara
hemma och slappa :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0