Öm ;P

Jaa idag har jag bara varit ute och flängt känner jag :)
Började dagen med att kl ringde kl åtta och då var det bara och
kliva upp och hoppa in i duschen sen klämma i sig frukost.
Sen kom Mamma och hämta upp mig så åkte vi och kolla på
min lillebrors skol avslutning :) (Känns mer som sommar efter skolavslutningar ,haha)
Sen blev det en sväng till högbo för fika och lite minigolf , själv kom jag tvåa. haha
Kom inte sist iaf :) Men guud va folk det var där. Alla hade nog samma tanke som oss
efter skol avslutningen.
Sen blev det en sväng in till valbo med mamma och Emil .
Och kom hem med lite saker till balkongen från ikea , fynda kan man säga
fick två sitt kuddar till stolarna och en kruka och blomma och en ljuslyckta för
bara 79 kr :) Sen blev det ett nytt koppel till Dixie också eftersom hon fick för
sig och gnaga av sitt igår i jäderfors och springa in i häst hagen haha :)
Efter det åkte vi hem och tog en kaffe och rasta hundarna och sen ner
till Ica och handla lite och en sväng in på Dollar klämde vi in där också .. Hehe.
Så man kan säga att jag är lite öm i fötterna efter denna långa dag.

Nu sitter jag äntligen hemma i soffan efter ha ätit kvälls mat :)
så blir sitta här och jäsa hela kvällen enda tills det är dax och sova känner jag..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0