Ny vecka :)

Ja då är det måndag igen  :) Veckorna bara springer förbi men så är
det väl när det är sommar , tiden bara springer förbi.
Och idag är jag ledig och det är super skönt , men det är
såå varmt ute så man nästan flyter bort.

Inatt höll jag på gå ner och lägga en brevbomb hos grannen
som vägra sluta spela musik men orka inte ta mig ur sängen.
Och det var riktigt dålig musik vette tusan vad han lyssna på.
Men vid kvart över tre så slutade det . Tackar för det.
Sen ringde kl 10 , bara och kliva upp och hoppa in i duschen
och sen vidare till BM, och allt såg super bra ut och blodvärdet har
gått upp lite igen till 110 , så får hoppas att det fortsätter och stiga.
Sen blev det hem för frukost och sen en tur till rusta och dollar .
Och nu tänkte jag ta mig hem till mamma en sväng och kanske ta ett
dopp ipoolen... skulle behövas så man kyler ner sig lite i den här
värmen.
Sen blir det hem coh göra lite paj och städa lite...

Hare puss.


Kommentarer
Postat av: Patrikmarit

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2012-01-31 @ 10:59:59
URL: http://patrikmarit.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0