Nämen oj ;)

Kan man tänka sig att jag har hunnit varit på möte och ut med
hunden och har även hunnit duschat och kl är före elva ?!!!!! Det händer
inte ofta lär jag säga haha :D Spec inte när man är ledig.
Nu lär Tony bli imponerad när han vaknar:D haha.

Men har inte kommit ur handdukarna än , för tog en lite kaffe paus
i morgon hetsen haha:D Sen är det ju inte nå roligt väder idag heller.
Hade hoppats på sol men icke sa nicke , är det ditt fel Cicki ? är du ledig ?;P hehe

Ne nu ska jag slurpa i mig mitt kaffe sen göra mig klar för dagen och
försöka komma på nått att göra :)


Puss

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

ok, ska knäppa ett kort sen o visa då :)

2010-06-18 @ 11:43:00
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Christin

Jajjemensan, klart jag är ledig! :) Så det kommer tvärr bli dåligt väder fram tills på onsdag! Haha!

2010-06-18 @ 13:36:47
URL: http://christinhernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0