Lördag :)

idag hade jag vela fått mer gjort än va jag fått haha , men så kan det
bli ibland får spara resten till imorgon för snart så bär det av
till klaras för personlfest och god mat:D
Ska bara hitta nått i byrålådan som man kan ha på sig :)
Men borde hitta nått tanke på att den är ju proppfull nu efter tvättning.
Men man är ju tjej så ingenting duger väl som vanligt ;P haha. Hur mycket
nytt man än köper.

Idag går vi in i vecka 30 också :D Mysigt nu är det inte långt kvar.
Vill få det här överstökat nu för nu börjar det bli tungt och
ryggen börjar säga hej nu känner jag.
Men annars är det toppen :)

Och tycker även att Angelica och Kims Bebbe ska titta ut nu :)
Jag satsar på inatt eller imorgon natt :D

nee nu lär jag dyka ner i byrålådorna annars blir jag sen ser jag på
kl ..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0