jahap.

Nejdu vet inte enns varför jag loggade in på bloggen,
kom av ren vana . För igentligen har jag ingenting och skriva här.
Haha.. men kan ju berätta att jag måste till försäkrings kassan idag
och sen till ica för att hämta schema för nästa vecka och dom tre
veckorna frammåt som jag ska jobba innan jag går hem för
mamma ledighet.
Och nått jag såg igår kväll var även att barn sängen jag köpte
till bäbis för 895 kostar bara 299 nu på cirkuspriserna på IKEA .
Men hur skulle jag kunna veta att det skulle bli så just på den ? ;S
haha , men men ibland får man bita i det sura äpplet.
Ne nu kasta mig in i duschen och sen få nått
uträttat idag.

Puss

Det finns dom som är latare än mig ;D haha


Kommentarer
Postat av: Madde

De var ju "tur" att mamma såg den också å köpte den till Otto & Cicki iaf:P Fick ju någon "njuta" av de bra priserna haha:P

2010-06-30 @ 17:41:21
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/
Postat av: Lavransalisha

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-11 @ 18:14:48
URL: http://lavransalisha.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0