Hello.

haha jadu när man inte vet vad man ska skriva varför ska man
då skriva ?! Ingen som vet , kändes bara som att jag vela det .
Dagen började med och kolla på grabbarnas korp match och dom plocka
hem en vinst med 8-0 . mycket bra gjort ;P
Sen blev det lunch på American , stog och kunna inte bestämma mig
mellan sallad och kebab, sen visa en fågel i mitt öra (tony) att jag bara
skulle ångra mig om jag tog en sallad och alla andra pizza haha:D
Så vad blev det JO kebab, och det satt fint i kaggen...
Efter det blev det hem en sväng och varva ner och bar
det av till högbo för lite fika i solen och promenad med hunden.
Sen var det bara och bli avskastad vid jobbet på vägen hem för
att jobba stägning på Daisys.
Och nu är man äntligen hemma och är ny duschad
med en promenad hund och en påse bilar men tyvärr bara
skit på tv.

Oj nu har visst grannen vakna till liv också så nu får man lyssna
på skit musik till skit tv , men tur är att bilarna i påsen inte sviker mig ..

Nee nu snoka lite bloggar ..

PUss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0