:D

ETT STORT GRATTIS TILL KIM OCH ANGELICA TILL ERAN LILLA TÖS:D


Idag var vi hos BM och bäbis hjärta lät hur bra som hellst och
bökade på som vanligt när vi skulle lyssna , tror bäbis
tycker det är lite irriterande hehe:D Men mysigt.
Lika roligt varje gång och höra det lilla pyret.
Och nu börjar det ju synas så fort bäbis rör på sig och
man känner det hur bra som hellst och jag får
ofta gå med en lite halv sne mage då bäbis tycker
om att trycka ut mot höger sida haha:D

Efter besöket där blev det en fika på marran och sen
åkte vi och köpte oss lite färg som jag ska stänka lite här och där.
haha. Har även hunnit jobbat stägning på Daisys.
Och fick skynda mig hem från jobbet för dom
skulle ju stäga av vattnet mellan 22-06 idag.
Men hann precise och inte har nått vatten försvunnit som
jag nyss upptäkte när jag var på toa och råka spola för det
gör man ju alltid.:P Så det betyder att jag cyklade som en idiot
och stressade i onödan.

Ne du nu ska jag ta och krypa ner i sängen :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0