:D

Vet inte riktigt vart jag ska börja och skriva ;)
Först kan ja säga att jag gått in i Vecka 33 nu och det
är inte långt kvar nu :) Så det börjar kännas lite pirr imagen.
Och en och annan tanke kommer upp i skallen .
Men allt kommer gå bra , börjar blir tungt nu och röra sig
man känner sig som sagt som ett kylskåp.. Men får
stå ut lite till innan man blir någolunda smidig igen. hehe..
Annars funkar allt bra tycker jag...

Sen kan jag gå vidare med midsommar helgen ,
den var solig , myggig och trevlig ute i gammelstilla hemma
hos Stoffes Mor med massa trevliga människor :) som tidigare år.
Men lär säga att nyktert blev det lite långt tråkigt haha ... Men
man måste ju offra sig och stå ut ibland med .
Och blev bara en dag där ute iår tanke på att
jag sov inte så bra och mådde inte jätte bra i kroppen
efter en natt och hunden var lite orolig , så blev
hem igår och ta sig en lång dusch och sen blev det
en flottig pizza på Wiking  ... Sen blev det bara hem och
ta det lungt för man var lite trött , fick ju inte sig så mycket sömn där ute.
När man är full så kan man ju sova på en sten men inte när man är nykter haha.

Och idag blev det försöka vara ute i solen så mycket som möjligt, blev
först en tur till Gammelstilla och hämta party tält och sen hem till
mamma för en kaffe ute i solen och sen tog vi oss ut till jäderfors
och tvätta bilen och sen blev det ute mat på american idag igen
med resten av gänget som kom hem från gammelstilla idag :)
Och nu sitter jag hemma i soffan och har nyss kollat på senaste Wallander.
Men ska ta och krypa ner i sängen nu för imorgon kallar Barnmorskan kl elva :)

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0