Tråkigt.

Jadu nu sitter man hos mamma , jag är hus vakt här och "hyss" vakt åt min
lilla syster medans resten av familjen är i norge.. Och just nu har jag skit
tråkigt. Tony har stuckit iväg och ska hålla på med taket hemma hos sin mor
i jäderfors och sara får man inte liv i , kl är elva och jag har hunnit bädda sängen
plockat undan satt på en maskin disk , kasta i en tvätt i maskinen och suttit
och tråkat i soffan med dumburken , börjar inte jobba förren kl 17 och vad
ska man göra tills dess ?! ska väl försöka få liv i sara kanske tvinga med
henne ner på stan och käka lunch eller nått skoj :) men önska mig lycka till
för det kommer inte och gå haha...Lär väl ta mig hem till lägenheten och
duscha och göra mig klar för dagen iaf .
Annars idag blir det och jobba stägning på ica och sen tänkte jag bjuda
sara på kvälls mat på Donken , smidigast så slipper man hem och laga nått
driekt efter man slutat.

Nee nu försöka hitta på nått skoj ..

Pusss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Då ska jag bannemig läsa den efter jag plöjt igenom domhär hemska böckerna! :P Vilka VIDRIGA människor de finns, blir så arg!! :P

2010-07-23 @ 11:35:38
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Anna Ljung

Du skulle följt me å fika då gumman!!! =)

2010-07-23 @ 15:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0