Tisdag.

Andra dagen på ledigheten och det är skönt men börjar bli lite
långt tråkigt när man tänker på att man ska gå hemma och släpa
fötterna ett tag till innan bäbis kommer hehe:D
Nu har man börjat vakna tidigt av sig själv och är klar vaken
bara för att man inte behöver haha :D Men klart att det blir så.
Så idag har jag hunnit varit och handlat lite och sen stor städat lägenheten
och suttit fast i datorn en stund också även fast jag bara skulle
göra en sak haha:D Men så är det väl jämt :)
Ska ta en dusch nu och sen hoppa på cyklen och rulla ner till daisys och säga
Hej till Sara tänkte jag och sen hem till mamma och säga
hej och sen ikväll ska jag henka på Therese och Anna på mitt
första bilbingo haha:D Ska bli skoj , hoppas man vinner nått.
Tveksamt men man kan ju hoppas :D

Har även bäddat till barn sängen nu ,



Blev lite pingu saker till den :D

Har ju även nu köpt mig en ny mobil en sony ericsson xperiaPromini
så då har man ju lite bättre camera så då kan man knäppa massa bilder nu:D
Och är super nöjd med den :)



nee nu hoppa in i duschen :)


PUss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, vad fint du/ni gjort det :) Snart så är det er tur också gumman! Men passa på att sova massor, du kommer behöva all energi du kan få sen och det kan bli sömnlösa nätter :) Vi får bestämma dag för fika snart så det blir av. Vill ju höra hur du känner inför förlossning och familjelivet!



Puss!

2010-07-27 @ 22:08:27
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0