Mysig

Man känner sig inte spec mysig i detta väder och magen den
bara växer och svetten bara rinner haha:) Man lär ju duscha och byta
kläder 20 ggr om dagen och igentligen är det onödigt för man blir inte
mycket frächare av det för räcker att man gör nått lite hastigt så är
man igenomblöt igen , det börjar bli lite jobbigt spec när man går
och är hög gravid , att man skulle lyckas pricka och bli gravid
den kallaste vintern och varmaste sommaren på länge haha:D
Men nu är det inte så långt kvar , 34 dagar om jag får vara exakt kolla nyss
på familjeliv ;) hehe...

Igår var vi och hämta vagnen och babyskyddet så nu har man
allt det hemma :) Och min Far var så snäll så han vela betala allt
och det tackar vi och tar emot med ett STORT TACK:)
Har knäppt lite bilder på vagnen men dom kommer imorgon :)
Och idag var jag och tony ut till valbo en sväng och köpte lite förvarings lådor
och sista klädesplagget som behövdes innan bäbis ankomst och
sen hitta vi oss en varsin T-shirt också :)
Köpte även ett till bäddsätt till bäbis säng så nu har vi två och det får
räcka så länge :) Efter valbo blev det en tur till mamma för ett
kvälls dopp i poolen , och nu funderar jag stakt på att krypa ner
till kojs och försöka sova i värmen ...

Natti natti puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0