Grattis

Till Pappa och Bror som fyller år idag :) Hoppas ni haft en toppen dag ...

Min dag började med att släpa sig ur sängen kl åtta för att
vi skulle vara hos BM kl nio , och allt såg super bra ut :)
Och sen tog vi oss en frukost på Marangoni och sen
en tur på stan för att kolla lite :)
Efter det blev det hem och duscha (som inte hjälper ett skit i detta väder.)
för att sen åka hem till pappa för lite födelsedags lunch och fika ..
Sen blev det hem och byta om till ica kläder och hoppa på
cykeln och rulla ner till jobbet :) Sluta 21.30 idag och det var så
skönt och slippa stägningen även om det bara handlar om 45 min
så gör det mycket att bara kunna släppa allt och gå ...
Trodde först att jag hade stägning men tidigare idag när jag kollade
på schemat såg jag inte hade det och det gjorde hela min dag haha:D
Imorgon blir det också jobb från 9.30-17.45 , så slipper
stägning då med:) Sen är jag ledig itvå dagar och det ska
bli hur sköööt som hellst.

Nee nu ska jag nog sluka i mig en isglass så man kanske blir lite
kallare och sen borta gaddarna och försöka sova i denna värme..

Pussss.

Kommentarer
Postat av: josse

Vi köpte den på elkedjan i sandviken :) Den är jätte bra, och inte så himla stor heller.

2010-07-14 @ 08:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0