:D:D

Den här månaden måste ha varit den bästa hittils :D
idag har jag blivit glad två ggr:D första var när jag öppnade
första löne specen och det såg underbart ut och sen kom jag på att
jag har ju en till som jag måste kolla på och det fixade sara åt mig och den
såg inte heller så dålig ut :D kan säga att jag har nog aldrig plockat ut så mycket
i lön på en månad :D UNDERBART spec nu när det är sista lönen innan bäbis kommer.
Det lönar sig att ha krut i arslet :) Och sen kom ju pappa med den glada överraskningen
och vela betala vagnen och bilbarnstolen också och det var ju också några tusen extra klirr
i kassan kan ja säga :D TUSEN TACK IGEN TILL PAPPA:D

Iaf är nyss hemkommen från jobbet och håller på och ska tvätta lite
spec mina jobbar byxor som är full av sweetchili sås men så är det
när puckon packar varu vagnarna. Ska passa på och plocka och
diska lite med , har igentligen inte nån stor lust med de men
det är så sköönt när det är gjort så därför tänker jag göra det:)

Nee kanske dax och sätta igång pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0