Torsdag,

Idag är det inte varmt ute kan ja säga,
var ute på lång prommis med hunden och jag höll på
frysa i hjäl kan ja säga , inte kul.
Före det har jag varit och fika två ggr först
gick jag och Therese ner på marangoni och trök massa kakor
och kaffe sen efter det stötte vi på Tina så då blev
det en till fika på aldos så känns som man inte gjort nått
annat idag än fikat haha :)
Efter det blev det ju som sagt lång prommis i kylan.

Ikväll blir det hemma gjort pizza med Tina ,Micke och Tonka .
Gött skare bli för jag är redan hungrig men lär vänta
tills Tony slutar jobbet och känns som en evighet till dess :P
nu kolla lite på tv sen börja förbereda maten :)


Hare puss.


Kommentarer
Postat av: Joachimkajsa

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-05-18 @ 09:51:24
URL: http://joachimkajsa.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0